Eshghe Aval - Guitar version
نوشته شده توسط : من

صحبت های مهدی احمدوند با هواداران عزیز:

سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه ، مثل من مشکل نداشته باشین از همتون معذرت میخوام بابت این مدت که یکم کم کار شدم و شمارو تو انتظار گذاشتمتون ، اما یکم مشکلات شخصی دارم دعا کنید تا یک ماه آینده تموم بشه که کلی آهنگ آماده کردم میخوام تنظیم و تقدیمتون کنم

و یه چیز دیگه که میخوام خدمتتون عرض کنم

من از بابت آهنگ سازی و تنظیم به هیچکسی نیاز ندارم و یه سری شایعاتی که آدمای حسود درست کردن رو باور نکنید ، متاسفانه دو برابر شما عزیزای مهربون دشمن و حسود پشت سر من هست اینا همونایی هستن که یه روزی که من حتی ساز هم نمی دونستم چیه به اصطلاح آهنگ ساز و تنظیم کننده و خواننده بودن ...

بگذریم  ...

از دوستانی هم که لطف میکنن و برای من شعر میفرستن اول اینکه ازشون تشکر میکنم و بعد میخوام بهشون بگم که تک تک شعر های شمارو من از طریق ایمیلم چک میکنم و ممنون شما هستم ، از شعرای خوب حتما استقبال میکنم و  حتما" در آینده چندتاشو می شنوید

در پایان باز هم از همه شما دوستان عزیزم  تشکر میکنم ممنون که  تو این مدت همراه من بودین و همیشه باعث افتخار من بوده که دوستای گلی مثل شما داشتم و دارمو خواهم داشت ، و یه تشکر ویژه از آقا رضا مدیر سایت بیر موزیک دارم که مثل یک برادر همیشه حامی من بوده

همچنین سایتهای موزیک: موزیک باران ، فارس کیدز  و کلیه سایتهای موزیکی که با حمایتشون همیشه به من لطف داشتن

فداتون بشم یا حق .


منبع: وبلاگ رسمی مهدی احمدوند





یک هدیه کوچیک مخصوص هواداران وبلاگ

اجرای زنده  آهنگ عشق اول با صدای مهدی احمدوند

(ورژن گیتار)

(بابت کیفیت پایین این آهنگ از هواداران عزیز عذر میخوام)

http://s2.picofile.com/file/7153628488/AhmadVahnd_Eshghe_aval.jpg

(در صورت اشکال در لینک مستقیم از لینک کمکی استفاده نمایید)

لینک مستقیم اول

عشق اول

لینک مستقیم دوم

عشق اول


لینک کمکی

عشق اول






:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: